close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

אפליקציות חדשות שכדאי להכיר

מערכת שורשה אדר, תשעה24/02/2015

סריקה מהירה של כמה אפליקציות מעניינות וחדשות

תגיות:
כיום יש אפליקציות כמעט לכל דבר אשר יעזרו לכם לבצע כל פעולה שתחלמו עליה. כשהראש היהודי חושב על אפליקציו וקיימות עשרות חברות ישראליות של פיתוח אפליקציות על ידי טובי המומחים, ישנן אפליקציות רבות שמותאמות ליהודי שומר המסורת. ריכזנו עבורכם רשימה של אפליקציות המתאימות לאנשים בעל אורח חיים דתי ושומרי שבת, אשר לא תמיד יכולים לגשת לפלאפון אם זה שבתות או ימי צום וכדו'.

SHABAT SAVER- מתי נכנסת השבת?
האפליקציה הזו מעולה לדתיים ובכללי לכל אותם אלה המקפידים על שמירת השבת וכיבוד מנהגיה, לכן האפליקציה הזו קיימת. היא תתן לכם זמני כניסה ויציאה של השבת לפי מיקום GPS וללא חיבור אינטרנטי. בנוסף האפליקציה מאפשרת קבלת התראות לפני כניסת שבת ולאחר יציאת שבת, כמובן לפני זמנים שתגדירו מראש. היתרון הגדול היא שהיא מתאימה לכל המטיילים בעולם משום שהיא אינה דורשת חיבור אינטרנטי ובכל מקום באמצעות מיקום GPS היא תתן לכם את הזמן המדוייק של כניסת שבת ותוכל להתריע מספיק זמן בשבלכם.

sms scheduler- לשלוח SMS בכל זמן שתרצו
האפליקציה הבאה פשוטה מאוד לתפעול והפעולה שלה ברורה מאוד. היא מתאימה לאו דווקא לשבת אלא גם ליומיום ולכל פעם שתצטרכו אותה. ובכן, האפליקציה הזו מאפשרת לכם להכין הודעות טקסט מראש במכשיר ולבחור מספר, תאריך ושעה והיא תשלח לכם את ההודעה במקומכם, כך שאם אתם צריכים להעביר עדכון תזכורת בשעות מסויימות במהלך השבת או סתם במהלך היומיום תוכלו להיכנס לאפליקציה בקלות, לכתוב הודעת טקסט ולסמן את התאריך והשעה שאתם רוצים שהיא תשלח, לבחור נמען וכך ההודעה תשלח בדיוק בזמן.

HEBREW CAL- לוח שנה עברי
גם במידה ואתם עובדים עם אנשים דתיים בחייהם או שאתם בעצמכם שומרי דת ומצוות, לאו דווקא תמיד תזכרו את התאריך העברי משום שלוח השנה הלועזי נפוץ הרבה יותר והשימוש שלו נרחב הרבה הרבה יותר משל לוח השנה העברי, בעצם האפליקציה הזו היא לוח שנה לכל דבר אך בשונה מלוח השנה הרגיל בפלאפון ובסלולרי, היא מציגה לכם את העברי בנוסף ללועזי, כך שכשאתם ביולי אוגוסט תוכלו לדעת שאתם בתמוז ואב משום שיש המון דתיים שחייהם מתנהלים לפי לוח השנה העברי ויקבעו אתכם דברים או ידברו איתכם על תאריכים מסויימים ואירועים לפי לוח השנה העברי וכך גם לכם יהיה מושג על מה מדובר ומתי. בונסף האפליקציה מציגה זמי כניסה ויציאת שבת ואפילו מציגה את מועדי ישראל, כך תמיד תהיו מעודכנים ולא תופתעו כשתקבעו פגישה על חג דתי.

KOSHER-אוכל כשר
אפליקציה חובה לציבור הדתי ולכלל הציבור שכשרות היא חלק חשוב מאוד והוא חי לפיה. כמה פעמים קרה לכם שהסתובבתם בחו"ל ורציתם לדעת אם המסעדה שאתם עומדים להיכנס אליה כשרה, או בכלל רציתם לחפש מסעדה כשרה ולא היה לכם את המאגר לכך. האפליקציה הזו באה לעשות לכם סדר. רשימה גדולה של מסעדות בעולם שהם כשרות, במקורה היא מארצות הברית לכן היא ברמה עולמית, לכל אחד אופציה להוסיף מסעדה כשרה שהוא חובב גם אל האפליקציה ולמאגר עצמו ולהוסיף חוות דעת. בנוסף ישנו פיצ'ר מגניב ושימושי מאוד שהוא הזמנת מקום במסעדה דרך האפליקציה, רוב המסעדות תומכות באופציה הזו וברגע שתראו מסעדה כשרה עם תגובות חיוביות תוכלו להזמין בקלי קלות מקום משלכם במסעדה דרך האפליקציה ולדעת בוודאות שהזמנתם למסעדה אותה ראיתם.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה